Moderne marketing gaat niet meer over ‘Wij van WC-eend, adviseren WC-eend’. Aansprekende commerciële boodschappen gaan niet meer over de eigenschappen van een product of dienst, maar over de voordelen ervan voor de klant.

MerkWaardige bedrijven weten precies wat hun bewezen toegevoegde waarde is. Voor hen geen zesjescultuur. Ze doen er alles aan om inspirerend en waardevol te zijn voor hun klanten. Daarbij maken ze optimaal gebruik van talent, energie en financiële middelen. Het zijn bedrijven waar klanten enthousiast van worden en graag zaken mee doen.

Na de succesvolle introductie van zijn eerste boek Ben jij wel MerkWaardig genoeg? komt NCD-lid Kasper Klaarenbeek nu met het vervolg. In dit boek laat hij zien hoe je als organisatie het verschil maakt in de relatie met je klanten. Dat doet hij op zijn welbekende manier: prikkelend, positief en praktisch. Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?  Je leest het in dit boek!

  • Een inspirerend doe-boek dat je helpt om keuzes te maken, zaken uit te werken en plannen om te zetten naar acties
  • Met gratis toegang tot een handige online toolbox, die je helpt om je ideeën van het papier af te krijgen

Over de auteur:
Kasper Klaarenbeek is spreker, trainer en businesscoach voor ondernemende organisaties. Op een vriendelijk-confronterende manier werkt hij met zijn klanten aan concrete resultaatverbetering. In 2013 werd hij door Speakers Academy genoemd in de top honderd van meest gevraagde sprekers.