Geen traditionele college setting maar een zitzak, popcorn en kaarslicht… Zo begon Luc van Bussel (CEO Regardz) het NCD college op 27 maart jl. over geluk. Tevens het onderwerp van zijn nieuwe boek dat hij heeft geschreven omdat hij graag zijn ‘geloof’ wil doorgeven.

Luc van Bussel geeft service een nieuwe betekenis en introduceert nieuwe begrippen als ‘bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig’. Het boek over The Magic Hotel is het bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan als opvolger van de digitale revolutie en roept op tot een Partij van de Gastvrijheid.

Het boek ‘Gastgevers in Geluk’ is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. De aanwezigen kregen tijdens dit bijzondere college in een bijzondere setting een voorproefje van de termen waarmee je ‘geluk’ kunt omvatten. De deelnemers kregen een exemplaar van het boek mee om thuis nog eens na te lezen.