ionnneqt-170x130iConneqt is een gebruiksvriendelijk, schaalbaar Online Marketing Automation platform. Het is krachtig online gereedschap om je (potentiële) klanten, leden en donateurs in kaart te brengen en met hen gestructureerd en betrokken digitaal te kunnen communiceren. Het systeem integreert Database Management met intelligente interactie op websites, social media share, CRM en krachtige professionele emailmarketing.

Persoonlijke digitale communicatie
De NCD gebruikt iConneqt voor het efficiënte beheer van haar ledenbestand (CRM) en de ondersteuning van de persoonlijke digitale communicatie met haar leden en andere relatiegroepen. Met het systeem is het NCD-secretariaat in staat zelf snel, professionele nieuwsbrieven te maken, gepersonaliseerd en soms is de content ook afgestemd op bepaalde ledengroepen. Geheel automatisch en binnen 5 minuten is de nieuwsbrief bezorgd in de mailbox bij de meer dan 2.000 NCD-relaties (leden en niet leden).
Het secretariaat heeft direct gedetailleerd inzicht in hoe de nieuwsbrief wordt gelezen en waar de leden belangstelling voor hebben. Ze kunnen vanuit die getoonde belangstelling, automatisch persoonlijke opvolgmails laten sturen of online enquêtes integreren.

Event Management centraal en in het land
Met de geïntegreerde Event Management Engine binnen iConneqt wordt de organisatie van congressen, cursussen, evenementen, de NCD-Academy en 45 actieve districten met maandelijkse bijeenkomsten gemanaged. De meer dan 40 districten worden geleid door vrijwilligers. Directeuren en commissarissen en die maandelijks bijeenkomsten organiseren binnen hun district. Zij gebruiken iConneqt om uiterst simpel, snel en efficiënt hun maandelijks uitnodigingen te maken. De uitnodigingen worden automatisch voorzien van de huisstijl van het betreffende district en verzonden aan de districtsleden. Er is ook op districtsniveau inzicht in de resultaten.

Interactie op de NCD-website. Simpel en snel voor de leden
In de praktijk moet je bij veel organisaties steeds weer je gegevens invullen om je aan te melden of om bijvoorbeeld informatie aan te vragen. Ook al ben je klant van dat bedrijf of lid van de vereniging. Niet bij de NCD. De leden zijn bij de vereniging bekend, ze zitten in de NCD-database. Wanneer een lid informatie wenst of zich wil aanmelden voor een bepaald event, doet het geverifieerde emailadres voldoende voor een aanmelding. Met enkele muisklikken is het lid aangemeld en krijgt automatisch de persoonlijke bevestiging en vervolg communicatie in zijn/haar mailbox. Ook voor ledenwerving wordt de iConneqt technologie ingezet.

Koppeling met Webshops en Bookings systemen en conversie optimalisatie
iConneqt is ontwikkeld in Nederland, het bedrijf, Advanced CRMMail Technology zit in Weesp. iConneqt wordt gebruikt door grote en kleine retailers, hotel groepen, uitgevers, zorginstellingen, onderwijsinstellingen, verenigingen en andere branches. In Europa en in Azië. Het systeem integreert met webshops en boekingssystemen. Zo worden aankoop- en boekingsgegevens automatisch vastgelegd op de digitale klantenkaart. Op de grote hoeveelheid data binnen iConneqt kunnen eenvoudig analyses worden gemaakt en wordt een geautomatiseerde email flow ingezet. Ook is er geavanceerde technologie beschikbaar om conversie op websites te vergroten en de marketingdatabase te laten groeien.
Naar de website van iConneqt> .