Warme cultuurmakers in coole tijden. Het boek ‘De Confetti Company’ van NCD’er Luc van Bussel is een cultuurroman over bedrijfsculturen in de huidige coole digitale samenleving. 

Op 29 januari vond in Level Eleven in Amsterdam de boekpresentatie plaats van ‘De Confetti Company’ van Luc van Bussel. Gerard van Vliet, directeur van de Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren (NCD), leidde de lancering in met zijn speech en welbekende woordspelingen, waarna Paul Geraeds (Cultuurspotter en Associate Partner Missing Chapter Foundation) en AFAS-topman én cultuurmaker Bas van der Veldt aan het woord kwamen.

Het moment suprême was voor Luc van Bussel, CEO Regardz Hospitality Group en auteur ‘De Confetti Company’.

Wil je de presentatie terugkijken? Dat kan via de video hieronder.

‘De Confetti Company’ geschreven door Luc van Bussel is vanaf nu te koop bij managementboek.nl.

Confetti Company: donatie aan het Ronald McDonald Kinderfonds

Van ieder verkocht exemplaar wordt er €1,50 gedoneerd aan het Ronald McDonald Kinderfonds.

Luc van Bussel is met Regardz Hospitality Group sinds 2013 partner van het Ronald McDonald Kinderfonds. Dit fonds zorgt er al meer dan 30 jaar voor dat ouders dichtbij hun zieke kind kunnen zijn door een accommodatie aan te bieden dichtbij het ziekenhuis.