NCD en Mike Stern (Branding Experience) organiseren op dinsdag 5 februari Smarketing, een college over het dichter bij elkaar brengen van marketing en sales met als gevolg een succesvollere organisatie.

Tijdens deze Masterclass Smarketing laat Mike aan de hand van praktijkcases zien hoe bedrijven Smarketing hebben ontdekt via hun experience marketingkanalen en daardoor veel succesvoller zijn, kosten besparen en meer winst behalen. Als deelnemer kun je zelf ook na afloop toetsen of jouw bedrijf Smarketingproof is en leren van het succes van anderen. 

MEER INFO

Informatie

"Hoe smarketing bedrijven en organisaties succesvoller maakt" 

Als sales- en marketingafdelingen meer op één lijn zouden zitten en gemeenschappelijke doelen en een meetbare ROI nastreven, zouden veel kosten bespaard kunnen worden. Maar ook de werksfeer zou hierdoor positiever beïnvloed worden, want regelmatig blijkt dat de communicatie en samenwerking tussen deze afdelingen niet optimaal is. Directies zijn hier vaak niet van op de hoogte; zij hebben een aanzienlijk positiever beeld van de samenwerking tussen marketing en sales, dan de afdelingen zelf. Dit omdat er over en weer te weinig inzicht is.  

Bij bedrijven die experience marketing (beurzen en events) inzetten binnen hun sales- en marketing kanalen is dit fenomeen snel te signaleren. Om een succesvolle beursdeelname of event tot stand te brengen is een doordachte strategie, een strakke regie en een optimale samenwerking tussen marketing en sales een vereiste. Bedrijven waar marketing en sales goed op één lijn zitten, behalen vier maal sneller hun sales- en marketingdoelstellingen met behulp van (experience) smarketing, dan bedrijven waar dit niet het geval is.  


NCD-leden hebben gratis toegang, introducees betalen 50,00 euro (excl. btw). 

Kosteloos annuleren kan tot dinsdag 29 januari 2019. Annuleer je later of kom je onaangekondigd niet, zijn wij genoodzaakt 50,00 euro in rekening te brengen. Annuleren kan uitsluitend per e-mail.

Spreker

Mike Stern

Mike Stern -ook wel de Beurzenfluisteraar genoemd-, is bekend van zijn boeken 'In drie stappen naar een effectieve beursverkoop' en 'Effectief Eventmanagement', uitgegeven door Managementboek. 

Als columnist voor verschillende vakbladen, voorzitter van de Stichting Lost Exhibitors is hij een pur sang experience smarketing specialist met ruim 25 jaar ervaring.  

Programma

17:30 uur Inloop met een broodje en soep 18:00 uur College 

  • Branding Experience: wat houdt Smarketing precies in? 
  • Case Essen Zakelijk : hoe experience smarketing bedrijven en organisatie succesvol maakt

20:00 uur Vervolg college

  • Case Multipost: hoe implementeer je Smarketing en wat zijn de direct meetbare resultaten
  • Branding Experience: actieplan Smarketing direct in de praktijk brengen  

21:00 uur Einde college en aansluitende borrel 

AANMELDEN

Het college vindt plaats op Landgoed Zonheuvel. Het adres is Amersfoortseweg 98, 3941 EP, Doorn.

Organisatie

De Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren (NCD) is de enige vereniging van, voor en door leiders en toezichthouders in Nederland. Collega’s onder elkaar, die belang hechten aan een goed onderling contact om van elkaar te leren en elkaar te ondersteunen.

Branding Experience brengt Sales en Marketing dichter bij elkaar met als resultaat een snellere ROI en gegarandeerde conversie. Dit doen ze door Experience Smarketing tot leven te laten komen.

VRAGEN?

NEEM CONTACT OP

Wil je meer informatie over het college? We helpen je graag verder.

Telefoon: 088 623 2300 E-mail: ncd@ncd.nl

TERUG NAAR BOVEN