Datum: Woensdag 11 maart 2026 van 16:00 tot 20:00 uur | Locatie: De Werkvilla, Hilversum | Prijzen: NCD-Leden: € 99,95 | Niet-Leden: € 149,95,-
Bij branding draait het niet alleen om een mooi logo of een catchy slogan, maar om hoe je merk voelbaar is op elk contactmoment. In een tijd waarin iedereen om aandacht vraagt, winnen merken die duidelijk, authentiek en onderscheidend zijn. Maar hoe ontwikkel je een merkstrategie die werkt voor jouw organisatie?
Volgende startdatum: 11 maart 2026
Tijdens deze masterclass leer je waarom een sterk merk start bij een heldere positionering. Je wordt meegenomen in de belangrijkste bouwstenen van een merkstrategie: van merkwaarden en belofte tot tone of voice en visuele identiteit. Vervolgens kan je hands-on aan de slag met het analyseren van je eigen merk, het invullen van een merkcanvas en het formuleren van jouw unieke merkbelofte. Ook voor gevestigde merken.
Een sterk merk is het fundament voor al je marketing en communicatie. Na deze sessie weet je hoe je vanuit strategie bouwt aan een merk dat niet alleen opvalt, maar ook blijft hangen.
June Nauta heeft 12+ jaar marketingervaring aan zowel de bureauzijde als de klantzijde en is online marketing docent geweest op Hogeschool TIO. Ze is o.a. verantwoordelijk voor de GTM strategie en advertising voor CHECK en heeft met haar marketing agency The Marketing Collectiv en marketing trainingsbedrijf The Talent Collectiv onder andere klanten in haar portfolio als: Philips, ASML, Leen Bakker, Albelli, Netflix, De Kindertelefoon.
Wil je meer informatie over de masterclass? Neem contact op met Priscilla van den Born, coördinator NCD Academy.
Aanmelden kan via onderstaande button.
Na het volgen van deze masterclass ontvang je 4 PE punten.
Woensdag 11 maart
van 16:00 tot 20:00 uur
De Werkvilla
Graaf Florislaan 40
1217 KM Hilversum
Voor deelname aan de masterclass gelden de onderstaande prijzen:
NCD-leden: € 99,95
Niet-leden: € 149,95
Prijzen zijn excl. 21% BTW