gratis voor leden | € 50,- voor niet leden | Berghotel, Utrechtseweg 225, Amersfoort
Reputatiemanagement is voor alle organisaties van groot belang. Het richt zich op het beeld dat bedrijven willen oproepen bij hun doelgroep én in de samenleving. Maar hoe roep je, in het complexe veld van media, informatie en communicatie, het juist beeld op?
Mirko Creyghton is reputatiemanager bij de Belastingdienst. In het college reputatiemanagement deelt hij zijn ervaringen over de toegevoegde waarde en de elementaire werking van reputatiemanagement. Ook legt hij uit hoe je in regie komt rondom issues en stakeholders en hoe sturing op je reputatie te maken heeft met sturing van je organisatie. Aan de hand van voorbeelden vergaar je kennis en inzicht wat je als bedrijf moet doen om de beeldvorming in balans te krijgen én te houden.
In dit college geen theoretische modellen, maar focus op hoe zaken zich in de harde realiteit (kunnen) ontwikkelen en hoe je het voor kan zijn. Aan de hand van praktische voorbeelden en tips legt Mirko op interactieve wijze uit hoe reputatiemanagement kan bijdragen aan beeldvorming en vertrouwen en geeft hij antwoord op vragen en/of casuïstiek van deelnemers.
Mirko heeft brede ervaring in merk- en reputatiemanagement. In verschillende rollen was hij verantwoordelijk voor de merken en reputaties van o.a. Fortis, Hogeschool INholland, CSM, NS (OV-Chipkaart), Veilig Verkeer Nederland, BCD Holding en Stadsverwarming Purmerend. Momenteel is hij werkzaam als reputatiemanager bij de Belastingdienst.
‘NCD is een dynamische en uitdagende leeromgeving, elk gesprek brengt mij weer iets.’
‘Boeiend en voedend om te zien hoe leiderschap en governance elkaar kunnen versterken.’
“Ik realiseer mij dat binnen de context van mijn organisatie ik alsmaar aan het vechten ben tegen de bierkaai en parels voor de zwijnen werpen. Ik ga stoppen met vechten tegen en beginnen met vechten voor”
‘NCD geeft mij het ‘thuis-gevoel’ doordat ik weet dat ik altijd bij mijn collega leden terecht kan.’
‘Als toezichthouder wil je jezelf scherp houden en in verbinding staan, dat vind ik bij NCD.’
‘Ons district heeft een kwalitatief hoge educatieve toegevoegde waarde, elke bijeenkomst geeft mij energie!’
Natuurlijk zorgen wij goed voor je gegevens. In ons privacy statement lees je welke rechten je hebt. Bekijk een volledig overzicht van cookies en vergelijkbare technieken en hoe wij die gebruiken.